EKONOMİ • 22.06.2026 16:32 Usulsüzlük cezası kesilebilir: 1 Temmuz'da başlıyor 2025 cirosu 3 milyon TL ve üzeri olan firmalar için e-Fatura geçiş zorunluluğu 1 Temmuz'da başlıyor. Kağıt fatura kullananlara 17 milyon TL'ye varan ceza uygulanacak.