ENERJİ • 04.06.2026 14:52 1 Temmuz’da başlıyor: Ambalajını getirene 1 lira Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, 1 Temmuz itibarıyla DOA logolu ürünlerde ürün başına 1 lira depozito iadesi yapılacağını açıkladı.
DİĞER • 07.05.2026 15:48 Depozitolu ambalaj dönemi 1 Temmuz’da başlıyor Türkiye’de depozitolu ambalaj uygulaması 1 Temmuz’da başlayacak. Marketten kafeye birçok işletme iade noktası olacak.