ENERJİ • 25.06.2026 11:31 Türkiye, enerji stratejisinin merkezine elektrifikasyonu koydu Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye’nin elektrifikasyonu enerji stratejisinin merkezine koyduğunu ve COP31’de yeni hedeflerin açıklanacağını söyledi.