Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Gayrimenkulde yeni merkez KKTC mi oluyor?

KKTC’deki Gayrimenkul Zirvesi’nde yatırım, altyapı ve hukuk güvenliği öne çıktı; Üstel, ülkenin Doğu Akdeniz’de yükseldiğini söyledi.

EKONOMİ 27.06.2026 19:04 Dicle Toğal 88 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Gayrimenkulde yeni merkez KKTC mi oluyor?
Paylaş:
N

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde düzenlenen Gayrimenkul Zirvesi, sektör temsilcilerini Girne’de bir araya getirdi. Zirvede konuşan KKTC Başbakanı Ünal Üstel, gayrimenkul sektörünün yalnızca şehir inşa etmekten ibaret olmadığını belirterek, bunun aynı zamanda "yaşam kurmak, ekonomiyi büyütmek" anlamına geldiğini ifade etti.

KKTC İÇİN 50 YILLIK VİZYON MESAJI

Başbakan Üstel, KKTC’nin geleceğe dönük büyük altyapı adımlarıyla hazırlandığını söyledi. Yeni Ercan Havalimanı, yol, sağlık, enerji, su, elektrik ve dijital altyapı yatırımlarının ülkenin kalkınmasında belirleyici rol üstlendiğini vurguladı.

YATIRIMCILARA HUKUK GÜVENCESİ VURGUSU

Mülkiyet konusuna da değinen Üstel, KKTC’nin uluslararası hukukun öngördüğü etkili iç hukuk mekanizmasına sahip olduğunu belirtti. Üstel, "Yatırım yapan herkes şunu bilmelidir ki, devletimiz hukuk güvenliği konusunda son derece titiz ve kararlıdır." dedi.

SEKTÖRÜN POTANSİYELİ MASAYA YATIRILDI

Tüm Emlak Danışmanları Birliği Başkanı Hakan Akçam ise birliğin 51 bin üyeye sahip olduğunu söyledi. Akçam, "Bugün burada bulunmamızın temel sebebi KKTC gayrimenkul sektörünün potansiyelini daha ileriye taşıma arzumuzdur." ifadelerini kullandı.

HABER BİLGİSİ
Kaynak: Haber Merkezi
Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Özdağ’dan Kayseri için “taşıyıcı kolon” vurgusu
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Özdağ’dan Kayseri için “taşıyıcı kolon” vurgusu
WhatsApp
İhbar Hattı