ENERJİ • 21.06.2026 09:24 DOA sistemi 1 Temmuz’da Türkiye genelinde başlıyor Türkiye Çevre Ajansı tarafından yürütülen Depozitosu Olan Ambalajlar sistemi, 1 Temmuz itibarıyla ülke genelinde uygulanacak.
ENERJİ • 04.06.2026 14:52 1 Temmuz’da başlıyor: Ambalajını getirene 1 lira Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, 1 Temmuz itibarıyla DOA logolu ürünlerde ürün başına 1 lira depozito iadesi yapılacağını açıkladı.
DİĞER • 07.05.2026 15:48 Depozitolu ambalaj dönemi 1 Temmuz’da başlıyor Türkiye’de depozitolu ambalaj uygulaması 1 Temmuz’da başlayacak. Marketten kafeye birçok işletme iade noktası olacak.