ENERJİ • 21.06.2026 09:24 DOA sistemi 1 Temmuz’da Türkiye genelinde başlıyor Türkiye Çevre Ajansı tarafından yürütülen Depozitosu Olan Ambalajlar sistemi, 1 Temmuz itibarıyla ülke genelinde uygulanacak.
DİĞER • 07.05.2026 15:48 Depozitolu ambalaj dönemi 1 Temmuz’da başlıyor Türkiye’de depozitolu ambalaj uygulaması 1 Temmuz’da başlayacak. Marketten kafeye birçok işletme iade noktası olacak.