ENERJİ • 27.06.2026 13:35 Enerji verimliliğinde performans esaslı hibe dönemi Enerji Bakanlığı yeni programla enerji tasarrufu sağlayan ve karbon salımını azaltan 20 işletmeye enerji giderlerinin yüzde 30'unu hibe olarak ödeyecek.