Fatih'te oteldeki ilaçlamadan zehirlenerek ölen Böcek ailesi davasında mahkeme, sanıklara ceza yağdırdı. Fatih'te kaldıkları otelde ilaçlamadan zehirlenerek hayatını kaybeden Böcek ailesi davasında mahkeme kararını açıkladı; sanıklar hakkında verilen cezalar netleşti.
İLAÇLAMA FİRMASI SAHİPLERİNE İNDİRİMSİZ 18'ER YIL HAPİS
İstanbul 30. Ağır Ceza Mahkemesi, ilaçlama firmasının sahibi Zeki ve oğlu Serkan Kışı'yı "bilinçli taksirle birden fazla kişinin ölümüne neden olma" suçundan alt sınırdan uzaklaşarak ve iyi hal indirimi uygulamadan 18'er yıl hapis cezasına çarptırdı.
OTEL SAHİBİ VE İLAÇLAMAYI YAPAN SANIĞA DA CEZA ÇIKTI
Mahkeme heyeti, aynı davada yargılanan otel sahibi Hakan Oğlak'a 13 yıl 4 ay, ilaçlamayı bizzat gerçekleştiren Doğan Caferoğlu’na ise 12 yıl 2 ay 20 gün hapis cezası verilmesine hükmetti.
"KEŞKE OTEL YANIP KÜL OLSAYDI DA BU İNSANLAR ÖLMESEYDİ"
Duruşmada savunma yapan otel sahibi Hasan Oğlak, hayatını kaybedenlerin yakınlarına başsağlığı dileyerek çok üzgün olduğunu belirtti ve ilaçlama şirketinin kendilerini oteli kapatmaları ya da tahliye etmeleri konusunda uyarmadığını, ilacın insana zararı olmadığını söylediklerini iddia etti.