Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Teknoloji devleri düşüşte: Nasdaq günü kayıpla kapattı

New York borsasında teknoloji hisselerindeki düşüş endeksleri baskıladı. Dow Jones yükselirken Nasdaq günü kayıpla tamamladı.

EKONOMİ 26.06.2026 00:42 Dicle Toğal 55 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Teknoloji devleri düşüşte: Nasdaq günü kayıpla kapattı
Paylaş:
N

New York borsasında gün, teknoloji devlerinde görülen satışların etkisiyle karışık tamamlandı. Dow Jones yüzde 0,14 artışla 51.920,62 puana çıkarken, S&P 500 yatay seyretti; Nasdaq ise yüzde 0,46 düşüşle 25.358,60 puana geriledi.

TEKNOLOJİ HİSSELERİ NASDAQ’I BASKILADI

Apple hisseleri, iPad ve MacBook gibi ürünlerde fiyat artışına gidilmesinin ardından yüzde 6’nın üzerinde değer kaybetti. Microsoft da Xbox konsollarında fiyat artışı açıklaması sonrası günü yüzde 3,5 düşüşle kapattı.

MİCRON VE QUALCOMM POZİTİF AYRIŞTI

Micron Technology, beklentileri aşan bilançosunun ardından yüzde 16’ya yakın yükseldi. Qualcomm hisseleri de şirketin cep telefonu dışı gelir beklentisini yukarı çekmesiyle yaklaşık yüzde 4 değer kazandı.

ABD VERİLERİ PİYASALARIN ODAĞINDAYDI

ABD ekonomisi yılın ilk çeyreğinde yüzde 2,1 ile beklentilerin üzerinde büyüdü. Mayısta kişisel tüketim harcamaları fiyat endeksi yıllık bazda yüzde 4,1’e çıkarken, işsizlik maaşı başvuruları 215 bine geriledi.

HABER BİLGİSİ
Kaynak: Haber Merkezi
Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Venezuela’daki afet için Ankara harekete geçti
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Venezuela’daki afet için Ankara harekete geçti
WhatsApp
İhbar Hattı