Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın onayladığı "Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti ile Suudi Arabistan Krallığı Hükümeti Arasında Yenilenebilir Enerji Santrali Projelerine İlişkin Hükümetlerarası Anlaşma", Resmi Gazete'de yayımlandı.
ANLAŞMA RESMİ GAZETE'DE YAYIMLANDI
Karara göre, Şubat 2026'da Suudi Arabistan'ın başkenti Riyad'da imzalanan hükümetlerarası anlaşmanın onaylanması uygun bulundu. Karar, Resmi Gazete'de yayımlanmasıyla birlikte yürürlüğe girdi.
YÜRÜRLÜĞE GİRDİ
Yürütme yetkisi Cumhurbaşkanı tarafından üstlenilen anlaşma, iki ülke arasında yenilenebilir enerji santrali projelerinde iş birliğinin hukuki zeminini oluşturacak.